Хід гри

Правила гри:

1. У грі беруть участь від 2-х до 6-ти команд по 6 гравців.
2. Кожна команда має власну назву та емблему, яку вона обрала із переліку запропонованих (всі емблеми розташовані під ігровим полем).
3. Результати досліджень, зроблених при підготовці до гри (див. сторінку "Напередодні гри") визначають команду, яка буде ходити першою та обирати клітинку першого конкурсу на ігровому полі.
4. Результати гри заносяться до ігрового поля.  У грі перемагає та команда, яка першою "закреслила лінію" (як у грі "хрестики-нулики"), або змогла заповнити своїми емблемами більшість клітинок ігрового поля. Якщо переможців у конкретному конкурсі декілька, то в клітинці поля розташовуються  емблеми всіх переможців.
5. Команда, яка перемогла у попередньому конкурсі, обирає номер наступного конкурсу. Коли переможців декілька, капітани команд повинні домовитися про наступний хід. У разі неможливості домовлення, проводиться "швидкий" конкурс між переможцями: хто більше назве економічних термінів та понять за принципом гри в міста (наприклад, банк - курс - страховка - акція і т.п.).
6. Ігрове поле- квадрат 3 на 3 клітини (9 клітин ігрового поля відповідають кількості конкурсів). Після кожного конкурсу на його клітинку виставляється емблема команди (команд), що перемогла(и). (Див. файл "ігрове поле" в форматі Microsoft Publisher)
7. Гру оцінює журі

Ігрове поле


  Перелік конкурсів:

      1. Ребуси

   Кожна команда отримує однаковий набір ребусів. Перемагає команда, яка розгадає за 10 хвилин більшу кількість ребусів. 

                 

    Правильні відповіді на ребуси можна побачити в коментарях під слайдами (див. файли в форматі  Microsoft PowerPoint)    

      2. Пояснялки

    У цьому конкурсі потрібно здогадатися, про який економічний термін розповідають шестикласники Технологічного ліцею "ОРТ". Кожний ролик з поясненням триває доти, доки хтось із команд не викрикне "Стоп", і не дасть правильну відповідь. Перемагає команда, яка правильно відповіла на більшу кількість пояснень.






       3. Криптограма 

         (файл у форматі Word можна закачати тут)

                          
                       

      4. Реклама 

     Кожна команда отримує один із нижченаведених рекламних роликів будь-якої фінансово-кредитної установи (можна або всім дати один і той же ролик, або кожній команді - різний). Протягом 10 хвилин треба написати свій варіант озвучування ролика. Перемагає та команда, чия реклама буде найбільш переконливою.

Реклама страхової компанії

Реклама лізингової компанії


Реклама пенсійного фонду


Реклама банку


Реклама ломбарду



      5. Логотипи

    Команди отримують картку «Логотипи фінансово-кредитних установ України». 


                          
    Гравці запам’ятовують її зміст (малюнки та текст). Через 1 хвилину на екрані з’являються малюнки із зображенням логотипів.

      Завдання команд - назвати (записати на бланку відповідей) максимальну кількість компаній, чиї логотипи вони побачили на екрані. 

      6. Задача на розрахунок депозитів 

      Конкурс вимагає використання комп'ютера. Команди повинні розв'язати задачі (див. файл озв'язати задачі" у форматі Microsoft Word), обравши правильну відповідь із запропонованих. Для допомоги надається таблиця-приклад у форматі Microsoft Excel (файл "депозити").


      

   7. Чайнворд

     Хто скоріше і правильніше розгадає чайнворд. Завдання можна дати як на комп'ютері (див. файл у форматі Microsoft Word) так і на папері.

                           
                          

      8. АБВГДейка. 

    Треба не тільки швидко, а й правильно пройти тест на комп'ютері (див. сторінку "Конкурс №8"). При цьому результат буде показано відразу в нашому блозі.


      9. Конкурс капітанів.

                

    Роздрукуйте для капітанів та їх команд цю картку з економічними умовами (файл в форматі Microsoft Publisher можна закачати тут). Протягом 5-10 хвилин команди повинні допомогти своєму капітанові виступити в ролі голови банку при даних умовах. Завдання капітанів полягає в тому, щоб за 1 хвилину вмовити членів журі «покласти гроші саме в його банк».